Vrijdag en zaterdag 20 en 21stember 2013

21 september 2013 - Schiphol, Nederland

Zo, het is nu zaterdagavond dus nu eerst maar even een verslagje maken.

De reis met de KLM vlucht 591 verliep erg voorspoedig. Onderweg volop eten en drinken en tv kijken en slapen en om 21 uur waren we in Johannesburg. Maar de hellen groep kon de hostess nergens vinden op de luchthaven. Wat later bleek was de oorzaak noodweer in Kaapstad waar ze met het vliegtuig vandaan kwam met 2 1/2. uur vertraging door storm en sneeuw! Na 3 kwartier elkaar toch getroffen gelukkig. Dus op naar hotel Indaba met een mooie grote bus die de hele week bij ons blijft. Het hotel is erg mooi en luxe met 2 grote bedden. Door de vertraging g lagen welk 1 uur eindelijk plat.

ZATERDAG.

Om 1/2 zeven al opgestaan voor een heerlijk ontbijt en daarna de hele dag onderweg in Johanneburg,Pretoria en Soweto langs alle bezienswaardigheden en om ingewijd te worden in de geschiedenis van Zuid Afrika.

We hebben een aardige Afrikaanse blanke hostess van onze leeftijd dus met geduld en niet al te snel maar wel bijdehand.

Vanavon Deen heerlijk diner genoten infaamst het hotel en vroeg naar bed denk ik want het is zo weer 6 uur.

1. Ingrid:
    21 september 2013
    Klinkt goed! Wat gaan jullie morgen doen dan? Moet je echt om 6 uur op?
  2. Jantje en Henk:
    21 september 2013
    Ziet er leuk aan, gelukkig zijn jullie goed aangekomen.
    Doorgaan met genieten, wat leuk om zo op de hoogte te kunen blijven.
  3. Jan en Corrie:
    21 september 2013
    Fijn om al iets van jullie te horen.
    Dat jullie eerder geland zijn heeft dus niet veel geholpen.
  4. Paul & Mieke:
    22 september 2013
    Hopelijk hebben jullie goed geslapen en dan nu maar genieten!
  5. Ria:
    22 september 2013
    Fijn dat jullie er zijn hoor, morgenochtend misschien uitslapen?
    Vanmiddag even langs jullie huis gereden richting bos met de fiets alles oke, en de eikeltjes vallen van de bomen.
    Groetjes,
    Klaas en Ria
  6. G.J.Woning:
    23 september 2013
    Zo, zo de kop is eraf, en nu maar kijken en genieten wat er op jullie pad komt, de hostes wordt vanzelf wel sneller, even aan het nederlandsche tempo wennen!! Liefs van Catrien en mij.