5 oktober

5 oktober 2013 - Midrand, Zuid-Afrika

Het is al weer even geleden maar nu hebben we weer internet!

Afgelopen dinsdagavond hebben we een gamedrive in de avond gehad maar die viel tegen. Wel een luipaard gezien!

Woensdag 2 oktober 2013

Na het ontbijt vertrokken en naar Durban. Een prachtig hotel pal aan zee op de 21e verdieping. Onderweg ben ik bijna beroofd van mijn rugzak. Gelukkig waren we met vier mensen anders was het fout afgelopen. Geen leuke ervaring. INE heeft gezwommen in de Indische oceaan.

Donderdag 3 oktober 2013.

Van Durban vertrokken naar Drakenberg. Onderweg zelf gelunched. In Drakenberg hadden we een slechtere kamer zonder balkon maar get eten was daar wel erg goed . Het hotel heet Drakenberg Garden. Onderweg in Nowick wat souvenirs gekocht. Ook af en toe wat zaden voor de tuin kunnen scoren voor Nelke.

Vrijda g4 oktober 2013.

al vroeg weg naar de Sanipass. Gereden via Underberg en vandaar met vierwieldrives naar de bergen. De hoogste berg in ZA bereikt met een hele goeie gids die alles opziet onderweg; apen e.d. Om de pas te bereiken via de grens ZA/Lesotho met pascontroles enzo. Op de hoogste berg gelunched met lasagne. Bovenin de bergen veel armoe met kleine kinderen geen water,

Zaterdag 5 oktober 2013

de hele dag gereisd maar toch aan de eind van de dag een geweldig hotel met alle luxe en pal aan zee. Geweldig eten en ook een geweldig uitzicht. We zitten nu in  Chintsa. We realiseren ons dat de helft er al op zit.

1. Leonie:
    6 oktober 2013
    Dank dat jullie ons op de hoogte houden van de belevenissen. Wat een (bijna) rotervaring met je rugzak. Het is wel indrukwekkend allemaal hè? Zit jullie hoofd nog niet vol van alles wat je ziet en meemaakt?
  2. Jantje en Henk:
    6 oktober 2013
    Volgens ons vermaken jullie je nog steeds best, hartstikke fijn, we gunnen het jullie echt, groetjes
    Jantje en Henk
  3. Ria:
    7 oktober 2013
    Hoi Bert en Ine,
    Inderdaad wat zien jullie veel en zijn jullie actief.
    Leuk hoor fijn dat het goed gaat allemaal.
    5 oktober was een heel leuke dag met verrassingen, post, bloemen etc
    groetjes,
    Klaas en Ria
  4. Chris, Roos en Julia:
    8 oktober 2013
    Hoi, wat veel indrukken! Gelukkig vooral vell mooie en leuke indrukken. Ook wij verblijven in een mooi hotel. Alles gaat hier goed. Echt super fijn!
    Geniet er nog maar lekker van!
    Liefs Chris, Roos en Julia