1 oktober 2013

1 oktober 2013 - Midrand, Zuid-Afrika

Het is nu dinsdag 1 oktober en heerlijk weer.

Eerst maar even de afgelopen dagen...

Vrijdag 27 september:

Warm weer en eindelijk gelegenheid om uit te slapen tot 7 uur nogwel! Toch weer om 5.30 uur wakker maar je ligt hier ook vroeg op bed. Heerlijk ontbeten en een halve dag naar Swasiland geweest met 2 busjes. Veel traditionele kleding e.d. Op bezoek geweest bij swasi's en een schooltje bezocht. Indrukkend waarmee ze het moeten doen en kinderen om mee te nemen in je koffer.'s Middags daar gegeten met de handen want ze kennen geen bestek.

Zaterdag 28 september:

Na een heerlijk ontbijt Swasiland weer verlaten met alle grensrituelen. Onderweg een markt bezocht en een kaarsenfabriek. T-shirts gekocht. Gelunched op een privepark en om 5 uur waren we in Bayala.Er schijnen hier veel dieren rond te lopen . Bij aankomst  regen en 20 graden dus geen wandeling ivm de regen. Leuke huisjes hier.

Zondag 29 september:

lekker ontbeten en naar Hlwhluwe. Gepind en naar de supermarkt. Vervolgens een safari gedaan van 12 tot 4 uur.Beetje regen en wel koud.

leeuw giraf,zebra veel neushoorns,apen,krokodil. Gelunched in het wildpark.Antilopes rondom.De gids was niet zo goed als in Kruger.

Maandag 30 september:

Om 8.15 uur na ontbijt weg. Een boottocht gemaakt met heel veel nijlpaarden en een paar krokodillen. Daarna naar hotel Elephant Lake Inn. Tot verbazing liepen er veel apen rondom het hotel! Erg leuk voor ons maar de mensen hier worden er gek van.

's Middags een leuke wandeling gemaakt . Erg mooie natu

1. Leonie:
    1 oktober 2013
    Wat een leuke ervaringen hebben jullie, geniet er van. Herken dingen van de reis die wij hebben gemaakt.
    Kijk weer uit naar het volgende verslag.
    Een hartelijke groet, leonie