26 september

27 september 2013 - Midrand, Zuid-Afrika

Zo, het is nu donderdagavond en we zijn nu in Swaziland met internet dus nu eerst maar even bloggen.

even over het weer afgelopen dagen:

zaterdag was koud met wel zon;zondag dicht bewolkt en maandagmiddag werd het warm.

Woensdag  25 september:

Een geweldige mooi dag; 5 uur op,6 uur weg met 4wd! Met 2 busjes. Ongelooflijke ervaringen en heel veel wilde dieren gezien: nijlpaarden,apen,zebra,olifanten, koedoes,leeuwen,luipaarden, neushoorns, buffels, giraffen enz. Alles in het wild... Zelfs een net gekilde giraf door een leeuw een paar uur eerder gekild. Om 4 uur waren we pas terug,gezwommen en een lekker diner 's-  avonds.

Donderdag 26 september:

Bertus weer om 5 uur opgestaan en om 1/2zes een buswalk gemaakt tot 9 uur met twee rangers met geladen geweren dieren opzoeken in de Bush! Giraf,neushoorns, zebra's en allerlei antilopen en twee olifanten ontmoet. Geweldig mooi en ook de hele dag mooi weer gehad. Na terugkomst om 10 uur vertrokken naar Swaziland. De grens lopend genomen en om 5 uur in het hotel Forester Arms in Koninkrijk Swasiland aangekomen. Ziet er ook weer goed uit. Eten was subliem vanavond. Morgen lekker uitslapen tot 7 uur en dan gaan we weer wat moois beleven.

wat foto's:

image

1. Jan en Corrie:
    27 september 2013
    Net even het hotel in Swasiland bekeken, ziet er prachtig uit in een mooie omgeving. Wel handig dat het hotel Malaria free is !
    Mochten jullie de koffers niet zelf sjouwen ?
    Groet
    Corrie en Jan
  2. G.J.Woning:
    29 september 2013
    We hebben al eerder een reactie geplaatst. e genieten van al jullie foto's. Fijn dat alles zo goed gaat. Catrien en Gerrit Jan
  3. Nathalia:
    30 september 2013
    Hallo opa en oma.
    Ik ben super jaloers;had ik me maar bij jullie
    in de koffer gepropt dan had ik de dieren ook gezien.
    Zijn jullie ook nog aangevallen?

Veel plezier, groetjes Nathalia