Woensdag 9 oktober

10 oktober 2013 - Midrand, Zuid-Afrika

Weer een prachtige dag.

na het ontbijt vertrokken en een stadstour in PE gehad. Deze dag een rit van 400 km voor de boeg maar met de nodige stops. In Stormobridge prachtige ravijnen en watervallen bekeken met een koffiestop.

Daarna door naar Tsjitsjikammer waar een mooi natuurgebied is met veel trappen en een brug over een ravijn. INE was daar wel wat bang. Daar zagen we ook walvissen en klipdassen. Door naar ons hotel voor 2 nachten in knysna. Daar schijnen bavianen rond te lopen. Dat zien we morgen dan wel weer. Leuke loges in ieder geval...

1. Paul & Mieke:
    10 oktober 2013
    Wat een geweldige reis en jullie hebben straks veel te vertellen en te laten zien.
    Wees maar blij dat ze Ine niet hebben gestolen.
    De schrik zal er wel bij jullie inzitten.
    Genieten jullie maar lekker want nu gaat het snel.
    Groetjes Paul en Mieke.
  2. Leonie:
    10 oktober 2013
    Wat een ervaringen. Heb een golfvriendin die halfjaar hier woont en een half jaar in Knysna! Hoor van haar ook over bavianen!
    Veel plezier. Vind het fijn over jullie ervaringen te lezen